1. Właściciel obiektu
1.1. Właścicielem obiektu jest Kamil Draws ul. Srebrna 17, 84-105 Karwia NIP: 5871730129
2. Rezerwacje
2.1. Rezerwacji pobytu można dokonać:
telefonicznie pod numerem: +48 509 262 655
poprzez formularz rezerwacyjny na stronie internetowej.
za pomocą systemów płatności online, takich jak PayU.
2.2. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
3. Warunki rezerwacji
3.1. Potwierdzenie rezerwacji wymaga wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości całkowitej rezerwacji na podany numer konta bankowego lub poprzez system PayU.
3.2. Zadatek należy uiścić w ciągu 2 dni od momentu dokonania rezerwacji. Brak wpłaty skutkuje anulowaniem rezerwacji.
4. Warunki anulowania i zwrotów
4.1. Zadatek nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem przypadków wynikających z obowiązujących przepisów prawa konsumenckiego Unii Europejskiej.
4.2. W przypadku anulowania rezerwacji możliwa jest zmiana terminu pobytu, pod warunkiem dostępności i wcześniejszego uzgodnienia.
5. Pozostała płatność
5.1. Pozostałą kwotę należy uiścić najpóźniej w dniu przyjazdu.
6. Ochrona danych osobowych (RODO)
6.1. Administratorem danych osobowych jest Kamil Draws ul. Srebrna 17, 84-105 Karwia NIP: 5871730129.
6.2. Dane są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i świadczenia usług noclegowych, zgodnie z RODO.
6.3. Goście mają prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.
7. Zmiany w rezerwacji
7.1. Zmiany dotyczące terminu pobytu lub liczby osób możliwe są wyłącznie za zgodą właściciela obiektu i w zależności od dostępności.
8. Skrócenie lub przedłużenie pobytu
8.1. Skrócenie pobytu przez Gościa nie uprawnia do zwrotu kosztów za niewykorzystane dni.
8.2. Przedłużenie pobytu możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i w zależności od dostępności miejsc.
9. Reklamacje
9.1. Reklamacje należy zgłaszać w terminie do 14 dni od zakończenia pobytu na adres e-mail: kontakt@barkakarwia.pl lub telefonicznie pod numerem +48 509 262 655
9.2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
10. Rozstrzyganie sporów
10.1. Spory będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie.
10.2. W przypadku braku porozumienia, sprawa zostanie skierowana do sądu właściwego dla siedziby właściciela obiektu.
11. Siła wyższa
11.1. Obiekt nie odpowiada za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu usług wynikające z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, pandemie).
11.2. W takich przypadkach oferowany jest zwrot zadatku lub zmiana terminu pobytu.